niedziela, 12 lutego 2017

 

Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny i komentarze.. i obiecuję poprawię się .  Od poniedziałku mam urlop i więcej czasu...Następny post poświęcę problemom , które napotkałam przy tym obrazie wraz z dokładniejszymi zdjęciami. Na dziś postępy ...i jedno powiększenie :) Do zakończenia niby niewiele, ale jest i trochę niedoróbek , które zajmą mi trochę czasu. Przyjęłam krytykę od koleżanki i rodziny.... i będę nad tym pracować. Zawsze uważałam, że konstruktywna krytyka pozwała na wychwycenie błędów i ich poprawę. A wy jak sądzicie???
 


2 komentarze:

  1. Pamiętaj tylko, że jestem twoją najwierniejszą fanką, a moja podpowiedź to nie krytyka, tylko informacja, jak widzi to przeciętny człowiek :))
    Jagusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej - konstruktywna krytyka bardzo pomaga w rozwijaniu tego co się robi. A to co Pani robi jest zachwycające. Dziękuję, że Pani udostępnia zdjęcia swoich prac :)

    Gallus 2.0

    OdpowiedzUsuń