niedziela, 11 marca 2018

Nowe Logo


Dzisiejszy dzień poświęciłam na opracowaniu loga i zabawie z Canvą.
Program graficzny pozwala na zabawę ze zdjęciami i łączeniu ich z figurami, liniami...
Stworzyłam logo i jego prostota mi przypadła do gustu.

















                                         Na bazie mojego zdjęcia  powstały banerki nr 1

                                                                   Oraz  nr 2


                            To coś nowego dla mnie zabawa z grafiką , to dopiero początek....
                                         Co sądzicie??? Zostać przy tym czy próbować dalej...

3 komentarze:

  1. Według mnie opcja pierwsza. Ma w sobie harmonię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt. Spróbowałabym jedynie dodać trochę kontrastu w banerkach zmieniając tło zdjęcia lub to pod logo.

    OdpowiedzUsuń