czwartek, 26 listopada 2015

Świdnickie Forum Kobiet

Odbyło się wczoraj, frekwencja olbrzymia. Wydarzenie to odbyło się w Teatrze w Świdnicy  i z założenia promowało i wspierało kobiety.  Dla mnie była to również okazja obejrzenia teatru , bo nigdy tam nie byłam.
.Można było przysłuchać się debacie pod hasłem „Kobieta Spełniona”, w której uczestniczyły znane i lubiane panie : Barbara Kaśnikowska - prezes WSSE "Invest-Park", Danuta Marosz - dyrektor Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu, Ewa Mańkowska -wicemarszałek województwa dolnośląskiego, Violetta Mazurek - założycielka Fundacji Spichlerz Kultury oraz Magdalena Rumiancew-Wróblewska - radna rady miejskiej w Świdnicy . Debaty słuchało się z przyjemnością , panie z humorem opowiadały zarówno o życiu osobistym jak i zawodowym.
Wykład „Żyj z pasją i radością”, przygotowywany przez Joannę Konczanin – psychologa i trenera z międzynarodowym doświadczeniem pomimo , iż wysłuchany po raz drugi / pierwszy w Dzierżoniowie/ prowadzony był w taki sposób, że sens był ten sam ale forma inna i przykłady w większości inne.
Później rozstrzygnięcie plebiscytu "Kobieta z Pasją", w którym nominowana byłam w kat. Kobieta w Kulturze i Sztuce. Wygrała w mojej kategorii Pani Bożena Pytel ze Świdnicy, ja dostałam wyróżnienie :) Następnie wykład brafitterki ,  spodziewałam się czegoś innego, ale po to coś trzeba się chyba  umówić w  Brafitterii Świat Dopasowanego Stanika :). Mogliśmy też obejrzeć pokaz mody, ale tu przez nie do końca był dla mnie jasny..
Na koniec odbyło się losowanie nagród niespodzianek, a było ich ogromnie dużo...- ale mnie nie wylosowano , szkoda:)
Generalnie spędziłam sympatycznie czas, gratuluję organizatorom wspaniałej imprezy.
zdjęcia z FB
http://naszbiznes24.pl/forum-dodalo-skrzydel-i-docenilo-pasje/









parę zdjęć mojej koleżanki- dziękuję jej za przesłanie:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz