środa, 18 czerwca 2014

Nowy projekt -barokowa rama


Nerwica rąk daje mi się we znaki:) , więc rozpoczęłam nowy projekt.
Założenie jest takie: ma to być barokowa rama wykonana haftem złotym na podkładach .
Rama jak to rama jest dopełnieniem :) do obrazu -i tu mam kłopot , poradźcie jaki temat do tak bogatej ramy zrobić. Oraz oczywiście ma byćwykonany haftem płaskim i tak myślę,że nusi być jakaś spokojna tematyka-może pejzażyk?







Przygotowania trwają....strasznie dużo czasu zajmie podszycie, ale mam nadzieję że efekt później będzie lepszy

5 komentarzy:

  1. Ja w tym widzę martwe natury barokowe. Koniecznie na bardzo ciemnym tle, wręcz czarnym i max trzy przedmioty. Uporządkowany środek byłby chyba najlepszy do tak pulsującej kształtem ramy. Może z inspiracji: Giacomo Ceruti, Willem Kalf, Willem Claesz Heda, Pieter Claesz? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Portret, pejzaż, kwiaty, delikatny haft w rodzaju reliefu - jednokolorowy, nakładany.
    Wspomniane już martwe natury itd. :)
    Nie widziałam Cię w spisie instruktorów w Krasnymstawie. Nie jedziecie na lubelski zjazd ???
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jadę bo jadę w tym czasie do Mołdawii , ale żałuję bardzo bo zapowiada się fajna imprezka...

      Usuń
    2. Tak piszesz, jakby Mołdawia nie była interesująca :):):)
      W takim razie może zobaczymy się w Ustroniu :)

      Usuń