poniedziałek, 23 czerwca 2014

Barokowa rama


 Spodobała mi się praca nad nią, choć nie ze wszystkiego jestem zadowolona .Rama na środku "idzie" do wyprucia, chyba że wyjdzie plan zamienny . Napewno tak nie zostanie!!
Strona lewa została podszyta bawełnianą nitką , oprócz smoka , bo tu jeszcze nie mam koncepcji haftu:)
Nic tylko zaczynać:)



















Element jaki udało mi się wczoraj wyhaftować-nie jest jeszcze do końca wykończony. Pierwszy raz haftuję metalową wstążką , ciekawy materiał i ciekawy efekt. Wyhaftowana nią będzie wstążka .
Pozostały ornament haftowany jest czeską Zlatką, słaba nić i bardzo trzeba uważać bo się rwie. Obwódkę ornamentu wykończyłam twardym bajorkiem.





1 komentarz:

  1. Bardzo pracowite te Twoje krasnoludki - już tak dużo zrobiły ???
    Dla-czemu rama wewnętrzna Ci się nie podoba :) ???
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń