wtorek, 11 lutego 2014

Wyróżnienie w konkursie "Piękny haft liturgiczny"

Madonna Cierpliwie Słuchająca
Cieszę się bardzo , jakiś czas temu wysłałam zdjęcia moich prac , na Konkurs "Piękny Haft Liturgiczny"

Dary Ducha Św


 
Ornat z pretekstą przednią- z Duchem Św. , preteksta tylna- Tron Łaski

 


W konkursie ogłoszonym przez fimę Urbanowicz dostałam wyróżnienie - wyniki konkursu . Za wyróżnienie nagrodą jest : prezent- stuła haftowana z wizerunkiem papieża Jana Pawła II oraz pakiet serwetek wielkanocnych. Stuła haftowana trafi do mojej parafii - Parafii Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Piławie Dolnej a pakiet serwetek jeszcze nie wiem:)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Pani hafty zasługują na nagrodę główną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam cieplutko !!!

    Ps. Nadal nie jestem przygotowana do haftu, ale nie musisz na mnie czekać. Będę goniła peleton.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zasłużyłaś w pełni na tę nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje Stasia

    OdpowiedzUsuń